Outsourcing IT

Mscloud oferuje wydajny outsourcing zdalny z zakresu systemów informatycznych takich jak: chmura microsoft 365, azure, administracja systemami on premise, administracja kopiami zapasowymi, pomoc w doborze odpowiedniego sprzętu oraz odpowiednich rozwiązań, które skutecznie zabezpieczy dane organizacji. Outsourcing it to doskonałe rozwiązanie w postaci abonamentu na polskim rynku dla większości firm. Od lat dzielimy się swoją wiedzą oraz szkolimy pracowników w ramach organizacji do odpowiedniego wysokiego poziomu, aby zapewnić maksymalne korzyści dla naszych klientów i zapewnić ciągłość pracy.

Pakiet Mini

Helpdesk zdalny

Dedykowany dla firm :

5 – 15 użytkowników
potrzebujących 5 – 10 godzin wsparcia
korzystających z rozwiązań Microsoft
korzystających z urządzeń mobilnych i stacjonarnych, chmur
posiadających Pakiet M365, Google workspace

Dostępne usługi :

I i II linia wsparcia
wsparcie: pn-pt 9:00-17:00
czas reakcji 8 godzin
doraźna pomoc użytkownikom
monitoring na żądanie
backup na żądanie

Cena : 1000 – 2000 PLN

Pakiet Medium

Helpdesk zdalny i lokalny

Dedykowany dla firm :

15 – 50 użytkowników
potrzebujących 10 – 30 godzin wsparcia
korzystających z rozwiązań Microsoft, Google
korzystających z urządzeń mobilnych, stacjonarnych, serwerów, chmur
posiadających Pakiet M365, Google workspace, CRM, ERP, Płatnik, bazy danych, małe sieci

Dostępne usługi :

I, II i III linia wsparcia
wsparcie: pn-pt 9:00-17:00
czas reakcji 6 godzin
doraźna pomoc użytkownikom i administratorom
monitoring na żądanie
backup na żądanie

Cena : 2000 – 6000 PLN

Pakiet Max

Helpdesk zdalny i lokalny

Dedykowany dla firm :

powyżej 50 użytkowników
potrzebujących 30 – 100 godzin wsparcia
korzystających z rozwiązań Microsoft, Google oraz Linux
korzystających z urządzeń mobilnych, stacjonarnych, wirtualizacji, chmur
posiadających Pakiet M365, Google workspace, CRM, ERP, Płatnik, bazy danych, sieci

Dostępne usługi :

I, II i III linia wsparcia
wsparcie: pn-pt 9:00-17:00
czas reakcji 4 godzin
koordynator IT, planowanie IT, raportowanie IT
stały monitoring usług, cyberbezpieczeństwo
cykliczne backupy
cykliczne update

Cena : 6000 – 15000 PLN

Pakiet Indywidualny

Helpdesk zdalny i lokalny

Dedykowany dla firm :

20 – 150 użytkowników
potrzebujących 30 – 150 godzin wsparcia
korzystających z rozwiązań Microsoft, Google, Linux, Oracle
korzystających z urządzeń mobilnych, stacjonarnych,, chmur
posiadających Pakiet M365, Google workspace, CRM, ERP, Płatnik, bazy danych, sieci

Dostępne usługi :

I, II i III linia wsparcia
wsparcie: pn-pt 9:00-17:00
czas reakcji wg. ustaleń
koordynator IT, planowanie IT, raportowanie IT
stały monitoring usług, cyberbezpieczeństwo
cykliczne backupy
cykliczne update

Cena : ustalana indywidualnie

Outsourcing IT – zalety

  1. Ciągłość pracy – własny specjalista IT nie gwarantuje ciągłości pracy, L4, urlop, rotacja pracowników oraz niekończące się rekrutacje na to stanowisko odpowiedniej osoby powodują ciągłe przestoje w rozwiązywaniu bieżących problemów. 
  2. Mniejsze koszty – usługa outsourcingu rozliczana jest na podstawie umowy B2B fakturą VAT, co stanowi mniejszy koszt niż całkowite koszty pracownicze pracodawcy dla dedykowanego stanowiska pracy. Dodatkowo organizacja nie musi budować przestrzeni dla własnego działu IT zyskując nie tylko finansowo. 
  3. Oszczędność czasu – lokalny informatyk nie jest w stanie podejmować wielu czynności jednocześnie, musi również rozwijać równolegle własną wiedzę i umiejętności i poświęcać na te cele dużo czasu. Outsourcingu IT to zespół specjalistów, który dynamicznie może podejmować wiele zleceń jednocześnie rozwiązując je szybko i sprawnie. 
  4. Profesjonalna obsługa – mscloud jest firmą informatyczną obsługującą wielu różnych klientów. Beza wiedzy, doświadczenie budowane latami pozwala na zaproponowanie i wdrożenie profesjonalnych procedur wsparcia i postępowania w przypadku wystąpienia problemu oraz przewidywać jego możliwe przyszłe wystąpienie.   
  5. Dostęp do najnowszych rozwiązań – jesteśmy na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami oraz trendami. Reagujemy na kończące się wsparcie dla wycofywanych systemów. Wykonujemy aktualizację systemów i oprogramowania. Jako partner liderów rozwiązań IT otrzymujemy dostęp do najnowszych rozwiązań, funkcji i aplikacji.  
  6. Umowa SLA – gwarantowany umową i ustalany indywidualnie czas reakcji na różne poziomy zdarzeń. 
  7. Portal zgłoszeń, raporty – wszystkie zgłoszenia są rejestrowane w systemie do którego klient otrzymuje dostęp poprzez specjalny portal. Do wglądu jest historia, opis rozwiązania oraz cała korespondencja. Raport wykorzystania umowy zawiera historię bieżącego miesiąca wraz z podsumowaniem.   


Bezpieczeństwo

Dokumentacja organizacji to zbiór danych przechowywanych w formie papierowej oraz informatycznej. Przewaga ilości danych przechowywanych w formie informatycznej stale rośnie i stanowi już obecnie istotny element wartości organizacji. Dane in formatyczne to nie tylko dokumenty, kalkulacje, projekty, bazy danych ale również wiadomości email i kontakty pracowników. Utrata danych może być bardzo kosztowna i trudna do odtworzenia dlatego należy je chronić oraz utrzymywać ich kopię zgodnie z zasadą 3 2 1. Doskonałą równowagę dostępności danych oraz zapewnieniu ich maksymalnego bezpieczeństwa możemy uzyskać stosując rozwiązania Microsoft 365. Mscloud jako solutions partner Microsoft dysponuje kompetencjami oraz bogatym doświadczeniem z zakresu wdrażania i stosowania funkcji bezpieczeństwa Microsoft 365 oraz Azure – zabezpieczymy twoją organizację.

Gwarancja

Usługi świadczymy na podstawie umowy SLA gwarantując odpowiedni poziom świadczonego wsparcia. Każda umowa jest indywidualnie dostosowywana do konkretnego klienta. Zakres wsparcia zawiera określone czasy reakcji na powstałe zdarzenia oraz gwarantowany czas usunięcia usterki, awarii. Umowa SLA przenosi odpowiedzialność za ciągłość pracy Państwa firmy na nasz zespół specjalistów.

Skontaktuj się z nami 




    Czym się zajmujemy


    • Outsourcing IT
    • Umowy eksperckie, doradztwo, konsultacje
    • Szkolenia z technologii i produktów w ramach Microsoft 365
    • Wsparcie klienta przy projektach, wdrożeniach, migracjach
    • Solution Assessment: Modern Workplace & Security


    © 2023 mscloud